I Enebakk kommune heter det ikke: - Beklager, jeg kan ikke hjelpe deg! Om telefonen ringer og spørsmålet er når bussen går, får de svar på Servicetorget.
- Fokuset har hele tiden vært å gi et svar uansett hva spørsmålet er, sier kundekonsulent Mona Eidsvold, og fortsetter:
- Noen må vite noe for folk, og vet ikke vi det, så finner vi det ut!
Best i Akerhus
Av de 22 kommunene i Akershus kom vårt servicetorg best ut i Forbrukerrådets undersøkelse. Som om ikke det er nok holder servicenivået i Enebakk til en niende plass på listen over samtlige kommuner i Norge. Med mottoet «en dør-et telefonnummer» har Servicetorget i Enebakk i hele sine 5 årige historie lagt vekt på å tjene enebakkingene på best mulig måte. Og best er de blitt, både overfor de som møter frem personlig eller tar kontakt per telefon, mail eller bruker kommunens nettsted.
- Kommunen er jo til for folket og ikke motsatt! sier nettredaktør Henning Bergersen.
Les mer i neste ukes avis